tisdag 1 maj 2018

Cocktailtimmen

För en tid sedan åkte jag och min syster till Kyrkslätt för att smaka på ostar hos pappa och hans fru. De är så snälla så de har lovat sköta om ostserveringen under coktailtimmen. Tyvärr var Olli sjuk så han kunde inte vara med. Vi valde ostar eftersom coktailbtarna via stallets catering var över 1000€ som kändes en aning i övre kanten.

Jag hade tänkt att vi skulle ha lite uppskurna ostar och lite frukt men de hade ordnat så mycket finare än vad jag någonsin kunde tänka mig.





Förutom ostarna har vi a le coqs mojito och vattenmelon margarita drickor och coca cola flaskor åt barnen. 



Som program har vi polaroid photo booth som min snälla syster har lovat att sköta. Vi hyr kameran och en ram och har lite rekvisita. Hoppas vädret tillåter oss att vara ute men sån tur finns det nog plats att vara inne också ifall att det regnar. Bilderna får gästerna sedan föra till vår gästbok.

Min syster har också gjort fina paparazzikort som gästerna kan börja fylla i redan under coktailtimmen ifall de vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar