söndag 25 februari 2018

Våra inbjudningar

Nu har det gått så pass lång tid sedan vi skickade inbjudningarna att jag vågar sätta bild på dem. Vi beställde inbjudningarna från Wedding paper divas, samma ställe som save the date korten. Nuförtiden finns inte nätbutiken längre men den har flyttat över till Shutterfly.

Det fanns en massa botten men det här tilltalade oss båda. Beställde förutom inbjudningarna också små kort där vi har koden till vår webbsida som innehåller all info om bröllopet. Ganska länge provade jag olika fonter men är väldigt nöjd med slutresultatet. Snöret är köpt från Tiger.
 





Korten kom redan på hösten och jag satte igång att skriva kuverten. Det tog flera månader eftersom jag inte ville hetsskriva kuverten utan göra det lite då och då när jag har tid. Jag tittade så klart på alla världens bröllopsprogram medan jag skrev.
 

Vi måste ännu beställa några inbjudningar till eftersom Olli bjöd ännu ett par arbetskompisar. Bestämde oss för att använda Vistaprint eftersom de är förmånligare och snabbare. Hittade ett botten som var ganska liknande det förra. 

 


Det har redan börjat komma anmälningar och det börjar kännas allt mer verkligt att vi ska gift oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar