onsdag 21 februari 2018

Mina skor

Jag hittade mina skor redan för över ett år sedan. Jag sökte lite på google och hittade de här fina dansskorna i Suomen Tanssitarvike. Jag hade tur för min kompis jobbar där och de hade ett par kvar i min storlek så hon reserverade dem åt mig.
 

Har använt skorna på pardanstimmarna men av någon anledning, fast dansskor borde vara bekväma för foten, så passar de här inte min fot så bra så fötterna blir snabbt trötta i skorna. De här var redan ganska dyra så jag tänkte att jag måste hitta på något förmånligt alternativ att byta till när fötterna tröttnar. Så jag kom på att jag kan använda mina cheerleading skor som jag inte har använt sedan jag slutade.


Skaffade ljusröda skosnören och I do strass tarror från E-bay och puutsade upp skorna.




Hittills har det varit väldigt klart hur jag vill ha saker och ting men av någon anledning var jag ändå inte helt nöjd med mina skor. Jag använder mycket sneakers men det kändes inte som rätt kombination med min klänning. Älskar mina klackskor men kan inte ha dem hela kvällen. Så stötte jag på en skodiskussion på bröllopsgruppen på facebook och det var någon som funderade på att skaffa spetsdekorationer som man använder barfota på till exempel strandbröllop. Jag blev helt förälskad i dem så beställde dem från Etsy och tänkte att ifall de inte går att använda på bröllopet så kan jag ju använda dem på bröllopsresan. Paketet kom och de är precis lika fina som på bild.
 

Hittade ännu perfekta ballerinan på Skopunkten för bara 19,90 och jag kan bra använda dem efter bröllopet också eftersom de är ljusröda och inte kanske därför skriker bröllopsskor.
 

Måste se om jag skippar klackarna helt och hållet. Tänker åtminstone förkorta klänningen enligt ballerinorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar