måndag 4 september 2017

Födelsedagspresenter

På onsdag var vi och firade min födelsedag med mina närmaste vänner. Det var en kväll fylld av skratt och trevlig samvaro. Alla har så mycket på gång att det ibland är svårt att få ihop oss alla fem men nu lyckades det förvånansvärt lätt och trevligt var det.

Jag fick härliga blommor (mina vänner vet nog vilken färg jag tycker om) och världens finaste morgonrock som det står bride på. Jag har funderat tidigare att det skulle vara trevligt att köpa en ny morgonrock inför bröllopet men har kännats kanske lite onödigt då det nu inte direkt är någonting jag behöver men därför var det en ännu mer perfekt gåva. Så tack mina kära brudfrämmor för presenten. Den är så fin <3




Morgonrocken bakifrån

Morgonrocken framifrån
Nu ska jag snart iväg och fira min födelsedag för tredje gången med mina syskon och samtidigt firar vi min systers födelsedag också. Vi skall och äta och sen till prison island. Det skall bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar