tisdag 8 augusti 2017

Videofilmning

Jag har hela tiden tänkt att jag inte vill ha videoinspelning på bröllopet MEN så såg jag en så underbart vacker film i bröllopsgruppen på facebook som Mia Palmgren filmat att jag bara måste få en av vårt bröllop också. Jag satt helt rörd med nära till tårar och med gåshud när jag såg filmen och då var det inte ens ett par jag känner. Hur blir det då månne att se sin egen video om dagen som är förknipad med så mycket lycka och kärlek?

Videon är alltså en 2-4 minuter lång och sammanfattar bröllopsdagen. Det är som en trailer av bröllopet. Senare kan man ännu få en längre, 20-40 min lång version av bröllopet som kanske är mera för brudparet själv medan den kortare videon är trevlig att visa åt alla gäster. Man kan till exempel i tackkortet sätta med adressen till videon.

Vi har nu bokat Mia Palmgren att filma vårt bröllop. Hon har nyligen börjat filma bröllop så priset var väldigt rimligt tycker jag. Fick lite övertala Olli som tyckte att det kanske är lite onödigt att sätta pengar på det men när han såg hur mycket jag vill ha en video så tyckte han att det var en helt bra idé. 
 
Här är Mias video av Jennys och Antons bröllop som jag fick dela. Grattis till det fina brudparet! <3

Jenny & Anton from Kuvitelma on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar