tisdag 31 januari 2017

Will you be my maid of honor?

Vill du vara min brudfrämma? Martina hade på sätt och vis utnämnt sig själv men det var självklart att hon skulle vara min ena brudfrämma. Jag hade lite svårt att välja den andra eller om jag bara skall ha en. Efter många funderare kom jag fram till att jag vill ha två och Linda skall vara min andra, om hon säger ja såklart. Henne bad jag väldigt oromantiskt i Elixias omklädningsrum för kunde inte vänta på de presenter jag beställt från nätet. 

Jag ville be båda med en ordentlig gåva som kanske är mer typiskt amerikansk så jag beställde miniskumppa etiketter från etsy. De kom väldigt snabbt med posten och jag var mycket nöjd med resultatet. Priset var också vettigt och inga postkostnader från Bulgarien.




Jag köpte två skumppaflaskor från alko (måste såklart visa pappren), sugrör från Clas Ohlson och band från Suomalainen kirjakauppa.




Så här blev resultatet.




Förutom skumppaflaskorna beställde jag klädhängare åt oss alla som vi kan ha på bröllopsdagen. Det tog ganska länge för dem att komma från Kina. Köpte även proteintupla så att de orkar bättre med alla bröllopsbestyr.









Nu blir det några veckors paus i bröllopsplaneringen och på bloggen för på torsdag åker vi till Dubai.
 
Follow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar