tisdag 3 januari 2017

Vår fotograf - Lauri Hytti

Idag var vi och träffade vår fotograf, Lauri Hytti. Jag har egentligen vetat ända sedan min bästa vän gifte sig sommaren 2015 och han fotade deras bröllop, att om jag gifter mig, vill jag ha honom. Hans foton är helt fantastiska och han är väldigt sympatisk och trevlig. Tidigare har jag drömt om Maria Hedengren men Lauris pris är lite vänligare för plånboken. Dessutom känns det skönt att ha träffat honom tidigare. Tur att Olli var av samma åsikt.

Vi var på kaffe i Kampen och talade om bröllopet och fotograferingen. Jag är väldigt nöjd med träffen och det är nu den första saken som vi bokat officiellt. Vi blir nu och vänta på pappren och på att betala reserveringsavgiften så är dagen officiellt reserverad åt oss. Här är ett foto som Lauri tagit från min väns bröllop. 



Efteråt gick jag på lunch för mig själv när Olli for på jobb. På hemvägen var det så vackert väder att jag gick via Aurora parken och fotade lite. Vi vill ta våra bröllopsporträtt där då vi bor helt bredvid. Det var så fint.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar